森です

居心地が良くて長居した日本を発って
タイに来ました。

バンコク
_MG_4046のコピー_800
スコータイ
_MG_4175_800_20130410201430.jpg


と移動して
いま北部の町チェンマイにいます。

タイはとにかく暑い。
そして食事がおいしく
なにより人々が親切です。
_MG_4031_800.jpg


チェンマイでは
13日から始まる「ソンクラン」という
お祭りに参加します。
町中の人が水を掛け合うという
ハッピーな祭りのようです。

その様子はまた後ほど
では。
関連記事
スポンサーサイト
 タイ  1  0

コメント

hello!!

森, こんばんは!!
これは、ザンジバルの韓国の女の子、·スギョン!です:)
オーマイゴッド!あなたはチェンマイ舞ではありますか?それは本当に本当に良いと静かな場所だ...! :)私は1ヶ月前に約そこにいて、韓国に戻った。日曜の夜の市場に行くために逃さないでください!それはサイコー面白いですし、それがナイト·バザールよりはましだ。(と思う)そして、温泉がメインの町からかなり遠いですが、水が良いです。そこでは、食べ物、人々、天候..すべてが良いですが、それはないですか?オハイオ州私の..私は本当にそこを逃す。とにかく私はあなたのニュースや写真を聞いて嬉しいです!私はあなたのニュースの間違い専念読者です...ははは、一方私はGoogleの翻訳を使用して、あなたのブログですべての記事を読んで、私はあなたの記事や写真が素晴らしいと感じました!(あなたは本当に素晴らしい旅行です!)、私まだあなたの記事の感動!私は今年のどこかに行きます。
いつも世話をし、あなたのご旅行をお楽しみください。!D
This is Zanzibar's Korean girl, su-gyeong!:)
Oh my god!! Are you in Chiang-mai? That's a really really good and peaceful place...! :) I was in there about a month ago and returned to Korea. please don't miss to go to Sunday night market! It's soooo interesting and that's much better than Night bazzar.(I think) And hot spring is quite far from main town but water is good. In there, food, people, weather..everything is good, isn't it? oh my..I really miss there. Anyway I am happy to hear your news and pictures! I am a definitely devoted reader of your news..Hahaha Meanwhile I read every articles in your blog using Google's translator and I felt that your articles and pictures were awesome!!(you are really amazing traveler!) and still your article's inspiring me! I will go somewhere in this year.
Always take care and enjoy your travel!!:D

p.s. In order to write a reply, I used some Japanese using translator. This site blocked to use only English..so just read English. That's what I want to say..:)

コメントの投稿

トラックバック

トラックバック URL
この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)